asssssssåååååå

jd du är så bäst. & vi hade en superdag igår :) först stan, åt gick runt lite, sen vidare till entré, satt o fika skitmysigt (: och fick köpt en hel del.

- dagarna som gått har sett ut såhär
lördag: hade vi julmys hemma hos li SOM SAGT, det var MYYYS & så underbart att träffa min bror igen :)
söndag: var på danmarks tivolis julmarknad med li, pidde, mamma & lars & ahad & alisha ofcourse :) hade en mysig dag / eftermiddag. MEN KYLAN VAR OUTHÄRDLIG. haaaaaha. köpte världens dyraste heliumballong till alisha. 60 danska? för en ballong? men hon blev glad & det är huvudsaken.

  
måndag: åkte till annelund hem till linda, mötte henne & hennes bror, gick & köpte pizza sen hem till henne & käka. sedan hade vi en trevlig kväll där :) HAHAHAHA, det ballaste var att när jag skulle ut på deras balkong för att röka så hade hon öppnat fönstret där ute (det är inglasat) & så hade hon hängt kläder på räcket. så skulle jag ta bort kläderna & stänga så hade kläderna frysit till IS. SJUKT BALL VAR DET. helt stela var dom & man kunde knäcka dom typ. skrattattack.

... IDAG HAR JAG VERKLIGEN INTE GJORT NÅGONTING
förutom ägnat min tid till min lilla alisha. varit hemma hos älsk hela dagen. skulle egentligen till mormor&morfar och hämta kläder men bestämde mig för att tvätta här imorgon istället.
& så skulle jag egentligen iväg & fika med f&m men nej, det ska vi imorgon istället :)

sitter här nu. vrålhungrig. ska ta & äta snart. skulle laga spaghetti med köttfärssås egentligen men köttet är en isklump så då kommer jag få stå & laga det mittinatten ju :o

snälla någon kom och knacka på dörren & ge mig MAAAAAAAAAT :)
hahahahaha FAN VA BALL OM NÅGON KOM.
 
pusshaaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0