en liten uppdatering

har inte haft tid att skriva de två sista dagarna, har haft fullt upp med alisha som inte velat sova ordentligt de två senaste dygnen. kan bero på hennes tänder håller på att komma ut kanske.

iallafall, iförrgår va jag en liten stund på triangeln med mamma, lars, alisha och syster min. sen gick vi hem till li & pidde lagade sin berömda räkpasta, gott :) sen chillade vi där, dem kollade på flickan som lekte med elden, men jag palla inte för jag redan sett både den och dom andra 2.
 
så åkte jag hem och alisha vägra sova, så jag somna inte förrens runt fem. okej, det brukar jag iofs. göra annars oxå, men då använder jag natten till att göra saker som jag inte hinner när jag är uppe med alisha på dagen.
..
och idag..
gjorde inte mycket förrens runt fem tiden, då jag åkte till entre och träffade davina & marlon.
gav dem julklappar från mamma, sen gick vi runt och kolla rean lite, fynda 2 tröjor, en necessär & en parfym, bodylotion & showergel.
så fikade vi och satt och snacka, sen åkte jag hemom, lämna alisha hos sin farmor, så åkte jag hem till syrran lite. sen hem hit igen, och så har jag badat/duschat, käkat lite & sådant.
ska sova nu snart typ.

skriver imorgon igen iallafall, kanske något mer spännande :)
natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0