entré

idag vaknade jag hemma hos älsk, duschade & gjorde vid mig.
SEN LETADE JAG SOM EN IDIOT EFTER MIN MOBIL SOM JAG BLEV AV MED IGÅR KVÄLL MEN HITTADE DEN INTE,
SÅ HAR GÅTT HELA DAGEN UTAN MOBILEN, HAR KÄNT MIG HELT TOM.
sedan begav vi oss till annelund hem till S&L.
därefter gick jag & L med våra små älsklingar karim&alisha till bussen för att åka till entré. vi står & väntar på bussen i detta överkalla väder och sen när bussen väl kommer så kan vi inte åka med för där redan var en JÄVLA BARNVAGN! hatar när det händer, så jävla surt.
men iallafall, vi bestämde oss för att promenera :)
väl framme köpte jag ett armband på guldfynd & lite leksaker till min lilla prinsessa som hon ska få i julklapp.
första julen för henne. ska bli världens bästa jul iallafall för mig att ha henne hos mig :)



- efter att vi varit på entré tog vi bussen hem till dem & så var vi där lite med C,S,M & N.
så gick jag, L & M till affären sen promenera jag hem till älsk för han hade åkt hem med alisha under tiden.

hade en trevlig dag, förutom att jag hade ont i magen när vi var på entré men det gick över efter att vi hade ätit & jag hade tatt en pilla! haha 'pilla'.

så nu sitter jag här & pustar ut lite haha, har fått min prinsessa till att sova lite :)
OCH HAR HITTAT MIN MOBIL, I'M SO LUCKY LUCKY!
men det är ju också så jävla typiskt att när jag väl hittar den full med massa nya sms & obesvarade samtal så har mitt jävla comviq kompis gått ut.

iallafall, hade fått ett av världens gulligaste sms av e.
tack hjärtat det satt så jävla fint. du är en sån underbar vän.





..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0