falskhet

asså ursäkta mig måste få ut mina feelings..
fattar inte hur du kan leva med dig själv ?
du tar inte vara på dina vänner ett skit, det bara skriker falskhet om dig.
du sa " jag kommer alltid stötta dig och finnas vid din sida "
SNÄLLA ? du glömde tillägga TILL NOLL PROCENT .
inte för att jag behöver dig, men du visar inte att du bryr dig,
tror du jag är så dum och inte fattar att du kommer till mig
när det passar dig, men jag vet var jag har mina vänner &
var jag har dig är ingenstans. & tacksam för det är jag !
jag har mina äkta vänner & behöver varken dig eller några
andra som har sånt beteende som du .
en äkta vän ? det inte någon som man kan dela
allt med , lita på & finnas för, och inte dölja saker för ? men det har du
gjort . och du tror att man inte är fattar . du har helt
fel uppfattning om mig gumman, du tror vi är vänner?
men helt seriöst så känner jag att vi har absolut ingenting
gemensamt längre? INGET! du är en nolla i mina ögon.
en fucking looser som bara är ute efter status .
du tror du kan köpa dina vänner, och hålla dom kvar
genom dina falska ord . men inse, att alla vet vad du är
för någon ! istället för att du har några äkta vänner , så
har du hela tiden sökt dig till att skaffa fler och fler kontakter .
som om det betyder nått ? du kommer stå ensam i längden oavsett
hur många människor du har runt omkring dig . för ingen finns vid din
sida till hundra procent när du verkligen behöver det ..
men varsågod lev ditt liv, men tack och lov att jag insett att jag inte vill vara en del av det längre ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0