från seg till pigg och glad :)

sheeenna igen :)

min kväll har sett ut såhär:
- gick till centrum träffade l, k & s,
köpte allt inför imorgon, det blir potatisklyftor, tzatziki, sallad & kyckling blir det imorgon :)
- gick hem, var med alisha tills hon somna.
- städade typ hela huset :)
- åt pommes med fiskpinnar.
- satt & chilla med älsk & k.
- färga håret.
- duscha, smörjde in mig med min nya dkny bodylotion som jag fick av älsk idag & fick parfymen också (tack älsk <3)
- måla naglarna svarta :)
& nu ska jag sova.

.. ska vakna tidigt imorgon & vara med mamma&lars på förmiddagen & lite in på eftermiddagen för dem ska åka hem till danmark imorgon, sorgligt nog. men det har varit jättemysigt att ha dem här iallafall :)
sen ska jag hem & göra vid mig & sen iväg med älsk & hem till s&l&k och fira NYÅR :)
ser framemot nyår detta året, konstigt nog. men känner på mig att denna gången kommer det bli bra.
enda nackdelen är att jag är sjuk, men känner mig iallfall lite piggare nu & hoppas på att jag känner mig ännu piggare imorgon !!

.. har aldrig haft en sån riktigt KANON-nyår. så får hoppas på det den här gången :)
om inte innan - så GOTT NYTT ÅR ALLA <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0