fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

sov hos min älskade syster inatt.
vaknade mitt i natten av att jag blivit såå sjuk.
hög feber, kraftigt förkyld, säger bara USCH!!!!!!
.. HAR MÅTT SÅ SJUKT DÅLIGT HELA DAGEN, hade inte alls lust att göra vid mig och bege mig iväg för att fira jul.
hade bara lust att krypa ner under täcket, med mjukiskläder, smeta på tio kg lypsyl, och bara vila.
men nej, istället var man ju så illa tvungen :(
.. morfar hämtade mig, sis & alisha och så åkte vi hem till pappa.
alisha somnade i bilen på vägen dit så min morfar satt i bilen med henne så hon inte behövde bli väckt, för hon var så himla trött. <3
kom hem till pappa, brossan va redan där, sjukt kul att se honom igen :)
& pappa med. :)
.. hade mysigt där hemma trots allt. fick jättefin julklapp av brossan :) "mamma-boken", stod så fina och gulliga och roliga saker i den.

sen följde vi brossan till bussen, och gick hem till mormor, alisha hade vaknat och där var full rulle.
hela dagen/kvällen har varit lite för mycket för mig, var inte alls upplagd för detta.
.. men fick massa fina saker, och alisha med.
tacksam för allt!

nu sitter jag hemma hos syrran igen, alisha sover sött.
sitter med mamma, lars & li och ska dricka te nu.
hoppas iallfall att alla mina nära&kära haft en god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0