jul jul strålande jul

HEJ!
now it's been a week, eller mer? :o
fan vad kass jag är på att blogga.
eller iallafall på att hålla mig uppdaterad.
men har ju ingen dator hemma ioförsig.
jaha, vad har man upplevt under den tid som gått?
- sålt min vagn & köpt en ny. baby jogger city mini & är supernöjd!
- köpt & packat in allllllllaaa årets julklappar :D
(utom älsk's)
- umgåtts med min älsklingsJD <3
- SHOPPAT nya jeans & tröjor :D

& i torsdes åkte jag först hemom älsk & lämna mina grejer, sedan vidare hem till sisteeer, så kom mami & larsi. haha. var hemma hos lisan & åt en äckel hamburgare, som vi beställde från tusen2.
ÄT ALDRIG DÄR LOVA?
illamående.

..sedan körde mami & lars mig hem till älsk. sov där & vakna på lördagen gjorde vid mig och begav mig till entré med mami & lars. köpte julklapp till mig från dem, en vinterjacka, som jag älskar <3
& en riktigt cool t-shirt. i like it. sen blev det hem till älsk igen & fixa sig, sen åkte jag & älsk till arena305 för att se min syster dansa, DU VAR SÅÅÅÅÅ BRA som alltid.
träffade även j & f där, kul att se er :)
& pappa kom dit, överraskande men jättekul att se honom <3
sen blev det hem till vår lilla alisha som hade varit hemma hos sin farmor sålänge :)

OCH SÅ KOM VI TILL DAGEN IDAG.
var hemma & chilla hos älsk med a.
sen körde i mig till min syster.
var inne & vände sen promenerade jag & minlillaalisha från möllan ända ner till hansa & tillbaka igen. letade efter ett linne som jag så sjukt gärna velat ha men det var slut överallt förutom på triangeln men där fanns inget i min storlek, såååååååå jävla mycket negativitet till det. HAHA.
men fuck it, hittar ngt annat ngn annan dag :)
seeeeeeeeeeeen... så gick jag hem till syster igen, så kom älsk & så åt jag, p, sis, mamma, l & älsk middag :)
OCH SÅ SKA VI HA JULMYS.
baka lussebullar & knäck & göra nejlikeapelsiner & dricka glögg äta pepparkakor och göra nejlikeapelsiner. MYS & GOTT!!!!
<3<3<3
så har jag & sis dansat och sjungit till en massa jullåtar, :D stämningen börjar komma upp på topp haha.
& NU KOM MIN KÄRE BROR KALLE & hans flickvän, & nu ska jag kilaaaaaaaa.
JULMYS TILL ALLA :D hoooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0