luftslottet som sprängdes

idag vaknade jag helt sent, shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
möjligt eftersom jag sov hemma hos älsk & alisha hade sovit i hans mammas rum & hon gick upp med alisha imorse. gick upp åt som vanligt rostade mackor & drack kaffelatte.
sen var jag med min älskade lilla bebbeeee, gick in och bada med henne sen gjorde jag mig iordning för en kväll på stan med mina hjärtegryn elle&jd då älsk skulle ha lilla alisha. så det blev resturang+bio=myyys!
vi möttes runt sju, gick till jensen's böfhus, där jag åt ryggbiff med grillade grönsaker, bearnaisesås & pommes.
sen gick vi till bion & såg luftslottet som sprängdes. nackspärrsvarning på att sitta längst fram, men det gick väl helt okej, och filmen var superbra! :) sen gick jagmed dom till bussen, fick klänga mig fast i både jd&elle med dom klackarna jag hade, klackar+snö=halkrisk! sen tog jag taxi därifrån, svettig taxichaufför, JADDÅÅ!
BORDE FAN FÅ BETALA HALVA PRISET MED DEN LUKTEN HAN LÅG INNE MED.

sen var jag hemma hos mitt hjärta igen, oohhh blir så glad när jag ser henne, bara att ha varit borta dom timmarna kändes som en evighet ju :o , känns läskigt när jag är utan henne ibland, man känner sig typ inte hel.
är så van att ha henne hos mig 24 timmar. men kan faktiskt inte se något dåligt med att få komma iväg ett litet tag ibland, det behöver man. lite andrum och tid för sig själv. för då är det så himla underbart när man väl kommer tillbaka igen.

... så lekte jag med min pluttis lite, byta om till pyjamas, gav henne välling & fick henne att somna.
sen satt jag & chilla lite med älsk & hans brossa.
& nu sitter jag och skriver, och ser att klockan blivit sådär FÖR MYCKET igen.
dumma mig.

imorgon ska jag egentligen hem till åkarp igen, men funderar starkt på att skjuta upp det tills måndag & bara ta en chilldag med älskling & alisha imorgon. MYYYYSA BARA VI!
för nu när jag varit här har jag liksom hela tiden haft saker att göra, och åkt iväg och träffat alla möjliga osv.
men får sova på saken & ta en dag i taget :)
punkt.

JD OM DU LÄSER DETTA SÅ KOMMER DU FÖRSTÅ DET BALLA I DET HELA:
- GOD JUL!
- OCH GOTT NYTT ÅR!
vi är inte torra det är bara ni som inte fattar :)

poussssssssssssss&charlek&fedekram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0