min älskade syster<3


ska snart hem till den här snyggingen :)
min ääääälskade syster som jag är så
stolt och glad över att ha i mitt liv .
är glad att vi har det förhållandet vi
har till varandra, inte som de flesta
andra syskon som bråkar & tjafsar .
vi är mer chill, som bästavänner & har
alltid så roligt ihop ! du har alltid funnits
för mig och stöttat mig i mina val och
det betyder mycket för mig . skulle
inte kunna önska mig en bättre syster än
dig du är verkligen lovely. när vi är ihop
blir det alltid till någonting bra :)
du är en speciell person i mitt liv, och
jag är så stolt över dig och det du gör!
will always love you älsklingsälskling.
bara så du vet om du inte redan visste,
vilket jag hoppas :)
PUSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: systeryster

nu sitter jag här o bölar som en liten nörd, jag blev så himla rörd när jag läste detta.. JAG ÄLSKAR DIG också så himla mycket o du e verkligen min bästa vän! jag finns ALLTID ALLTID här för dig & jag skulle kunna göra vad som helst för dig, Jag älskar dig så mycket & är så himla rädd om dig! ÄLSKAR DIG pusspusspuss KÄRLEK från DIN syster

2009-12-18 @ 10:54:58
URL: http://hipiehoppiequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0