morgonmys<3

vaknade idag av att alisha väckte mig, var så himla trött & hade lust att bara skrika "låt mig va" men när man tittar på hennes vackra, söta & urgulliga ansikte så kan man inget annat än att le. jag gick upp & gjorde iordning lite frukost som bestod av rostade mackor, juice, kaffelatte & yogurt. sen gick jag in & badade med alisha ett varmt bad, hon blev helt trött och låg på min mage med huvudet på mitt bröst, & bara kände närheten. så himla underbart. jag bara älskar henne mer & mer för varje dag som går, hon är verkligen det bästa jag har. mitt allt helt enkelt.



sen gick jag upp klädde på både henne & mig själv. vet inte riktigt vart dagen tar mig idag, antagligen in till stan & fika eller hem till syrran, eller både OCH! :)

LATER BITCHES ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lollo det är det mysigasye som finns när man badar och barnen lägger huvudet på bröstet och bara slappnar av KÄRLEK till max.. och när dom vaknar man vill bara ahhhhhh låt mig vara sen när man tittar på dom så kan man inget annat än att pusssaaa och krama dom och det där smilet man får till backs är världens finaste

2009-12-22 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0