ögoninflammation

så jävla sugigt att vakna av att märka att man har fått ögoninflammation, ett jävla kliande & svidande. JAPPJAPP!
frågar älsk om ögat är rött och självklart. går upp och tittar mig i spegeln, uuue. det ena ögat är typ hälften så litet som det andra. ögoninflammation. ringde mormor&morfar och nu har dom varit på apoteket och köpt behandling till detta.

har packat allt nu & sitter och väntar på att min älskling alisha ska vakna, så ska vi bli hämtade och åka till Å-TOWN. ska hem och pynta julgranen, sen träffa mina girls, hoppas jag på :)
-
känns jävligt sorgligt att det kanske inte blir så mycket bloggande den närmsta tiden,
det skulle isåfall vara om jag lånar en dator någonstans..
men så fort jag är i malmö igen, så blir det mer!
.. man blir ju beroende av detta ffs :)

imorgon kommer min 94åriga gammelmormor från danmark hem till oss, sen i veckan kommer kusinerna från italien, sen kommer mamma&lars från danmark & sen kommer li och så ska vi fira juuuuuul :)

först på förmiddagen hem till pappa med bror&syster :)
sen blir det som vanligt hemma hos mormor&morfar.
MYYYS! alishas första jul<3<3<3<3<3<3

skriver jag inte innan, så GOD JUL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0