snööö

så fint det är med snö, men FYFAN vad kallt det är :/
var tveksam på att ens ge mig ut idag när jag tittade ut på snön & snövädret.
men ville träffa mina älsklingar j&e , så jag gjorde vid mig och åkte in till stan .
alisha var ändå med sin farmor & gammelfarmor så då kändes det genast mycket lättare,
att köra vagnen i värsta snödrivor är inte det lättaste, och FYYYYY för den här kylan.


-
mötte dem vid södertull :) sen gick vi runt i stan och hade en mysig dag tillsammans<3
fick köpt tre julklappar , fattas bara en nu.
det blev några extra iallafall,men så är det väl alltid :)

sen begav jag mig hem med buss & FY vad jag frös när jag gick från bussen hem, pratade i telefon och min hand var IIIIIIIIIIIIIIS.

väl hemma lagade jag & a mat :)
kycklingkorv med bröd, yey :)
vi hade sjukt ball, tog på mig alishas haklapp och ja sen kan ni räkna ut resten själv.

sen lekte jag med min prinsessa som till slut blev jättetrött och nu har jag fått henne att sova & ska snart se på film med älsk. MEN SKA DÄREMOT TA EN DUSCH FÖRST :)

..på söndag blir det hem till åkarp igen... ska pynta mormors julgran & umgås med mina tjajor fram tills julafton :)
fyyyyy vad mys det ska bli med julafton, ser framemot det så mycket nu när jag har lilla alisha hos mig.
förra året låg du i min mage, det var inte lika kul.

ska se en film som heter book of blood eller någonting sådant, vetifan om den är bra, kanske värsta b-filmen.. let's seeeeeeeeeeeeeeeeeee..
IMORGON VILL JAG HITTA PÅ NÅGOT KUL :) har sån känsla.

PYZZZZZHEY





Kommentarer
Postat av: josse

kan du inte visa bilder på när alisha låg i din mage? :)

2009-12-19 @ 00:44:42
Postat av: meee

done! :):)

2009-12-21 @ 01:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0