THIS IS ME.

för er som inte känner mig.
jag heter louise, 18 år, bor i tillfälligt i lilla åkarp just nu efter att ha bott i malmö ca. 2 år, that's tooo fucking bad. men vad ska man göra? 
lyckligtvis bott där sen jag var liten & har två av mina närmsta vänner där elle & jd -
OCH VAD FAN SKULLE JAG GJORT UTAN ER?
har en dotter som är snart nio månader, ALISHA. min prinsessa mitt hjärta mitt allt.
du kom in i mitt liv & gjorde det så mycket bättre & du är verkligen det finaste jag har.
YEYEYEYE, jag vet vad många tänker "ohshit 18 år och har barn" - SERIÖST? fuck off.
hatar alla som dömer, lär känna mig först.
JAOKEJ, jag är 18 år och JA jag har barn, men vad spelar det för roll? så länge man tar sitt ansvar & älskar sitt barn så är åldern bara en siffra. man vet själv när man är redo.
back to facts
är tillsammans med min pojkvän (alishas pappa) sen snart 3 år tillbaks och ja vad jag fördriver min tid med är att vara mammaledig & njuta av min älskade trollunge & umgås med mina näravänner & familj osv.
punkt

faktiskt, när man får barn märker man verkligen vilka vänner som är äkta och vilka som inte är.
jag har iallafall gjort det. det är bra.
och jag är sjukt glad för att ni är dem ni är :)

--> MIN BLOGG SKA HANDLA OM MITT LIV, MINA TANKAR & ALLT SOM GÅR IGENOM MITT HUVUD.
my life - your entertainment (;



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

baby nice att du har blogg, ska bli kul o följa dina tankar, ÄLSKAR DIG & glöm aldrig att du e grym o en förebild för andra! PUSS

2009-12-04 @ 10:52:22
URL: http://hippiehoppiequeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

var tvungen att titta förbi i din blogg. du är verkligen en av mina närmaste vänner <3 hade inte vela ha någon annan heller :) och... falska människor som hrm är så pain in the asssssss haha :)

2009-12-19 @ 14:07:20
URL: http:// elcy här (:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0