va va de du sa?

hahaha, det har gått runt i mitt huvud i två dagar nu.
"va va de du sa?
sa du att de va din födelseda?
nämen nej, de va ju dan före dan före dopparedan
va va de du sa sa du ? sa du de va dan före dan före dopparedan?"
HAHAHA. SÅ UNDERBAR HUMOR :) jagvet att ingen fattar förutom li.

.. hejhej FÖRRESTEN :)
idag känner jag mig lite piggare.
hade sån underbar pratstund med mamma, lars & li igår och ovanpå detta sov jag så sjukt gott med min syster & alisha next to me :) jag och li sov som två bananer bredvid alisha, vi hade typ bildat en cirkel mellan oss med sjukt stor plats, och där låg pluttis hihi. så mysigt att vakna upp med två såna underbara personer <3
vi hade egentligen bestämt oss för att vakna klockan nio, men nä, istället säger li klockan tjugo i tio.
" LOLLO KLOCKAN ÄR TJUGO I TIO , MEN JAG STÄLLER OM KLOCKAN TILL TIO FÖR JAG KLARAR INTE ATT GÅ UPP NU "
så sov vi vidare, tills HALV TOLV :o
och vi skulle vara hos mormor&morfar i åkarp på julbord kl. 1.
men vi hann :) kom lite försent dock.
hahahaha. så dum jag är. då hann vi ju inte.

när vi kom dit åt vi, jag åt dock inte så mycket eftersom mitt smaksinne är helt bedövat pga. förkylningen.
sen var vi där ett tag, och jag packade lite grejer för sen när vi åkte släppte mamma och lars och li av mig och alisha hemma hos älsk. kände att jag behövde komma dit så älsk kunde ta alisha lite, så jag kan se till att vila och bli frisk.

när jag kom hit åt vi kycklingspett med pommes, sen har jag vilat lite, somnade till, och hade sån himla feberfrossa. gick in och bada, och blev helt yr. sen blev jag lite piggare igen, och så kollade vi på sean the man - blattefierad :) roligt. ja, vad har man mer gjort under kvällens lopp ? tatt en riktigt skön dusch, och nu är jag uppe sådär sent igen. men whatever..

alisha fick så fina julklappar idag också av älsk :) massa fina kläder bla. "my first levi's jeans" så gullugt + babyconverse. ROOOOSA :) som ni ser på föregående bild.

och igår, asså shit har aldrig sett så många julklappar i mitt liv fan. alisha var ju helt omringad av paket.
fullt med leksaker, nallar, kläder, sen fick hon skor, armband & allt möjligt :)


här är en den av hennes presenter :)

MINA JULKLAPPAR SÅG UT SÅHÄR:
mascara, parfym, pengar, presentkort på diesel, manikyr-set, ett linne, en t-shirt, två böcker, aromabad+fotfil, en dvd-film, jacka, två par vantar, 3 par trosor, nagellack, bodylotion :) möjligtvis glömt något hihi. men nomatter, blev jättenöjd med mina presenter iallafall.

nu ska jag typ sova . ni får lite bilder på min sessa :)

LOVE!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0