VARFÖR??

hej.
min utlovning om att skriva något mer spännande idag sprack ju när man vaknar med en kraftig öroninflammation.
åååååååååååååååååh!
min läkare har stängt, så skulle bege mig till akuten idag, men det är ju verkligen ett ställe som man helst drar sig för att åka till, och bokstavligt talat så drog jag mig för det idag.
men imorgon måste jag nog om det inte känns bättre.
USCH USCH.
hur kan man ha sån otur ?
först ögoninflammation, sen feber, en fet förkylning, hosta och allt. och ovanpå detta öroninflammation, och feber igen och förkylningen kommer tillbaka lika snabbt som den var på väg att försvinna.
HATAR VINTERN, för man blir ALLTID sjuk.
tror faktiskt inte det har gått en enda vinter utan att jag varit sjuk..
men har ju ganska lätt för att bli sjuk också :/
jeje, så är det. bara till att se fram emot tills det är över.
MEN TROTS MITT DÅLIGA MÅENDE IDAG, så gav jag mig ut (MED MÖSSA PÅ HUVUDET) för att köpa mina sista julklappar som ska med till dk till s&m med mamma & lars när de åker hem.
träffa davina lite, och jd. PUSS PÅ ER!!!
.. fynda även lite på rean idag igen trots allt, en hoodie&ett linne.
när jag kom hem var jag så slut, låg och vilade, och har heller inte gjort så mycket under kvällens lopp mer än varit med alisha.. konstigt nog har hon inte blivit sjuk. KNACK KNACK KNACK (I TRÄ)!
men det är ju bara amaziiiing :)
hoppas verkligen inte hon blir det heller det lilla livet.

nu ska jag försöka sova trots min igenstoppade näsa som jag inte kan andas genom, och ligga och lida på grund av örat som bara strålar ut smärta ända upp & in i huvudet, och ner i käken och halsen och allt.

tycker sååååååååååååååååååååååå synd om mig


sovgott<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0