värre än antarktis eller vad det heter

hellooo :)
idag hade jag ju tänkt mig att bara ta en chill-dag hemma hos älsk?
men det blir ju inte alltid som man räknat med.
bestämde mig iallafall för att stanna här tills imorgon.

d skickade sms till mig och frågade om vi skulle fika & ses.
& eftersom jag också hade julklappar att lämna till henne, så gav jag mig ut i dessa snödrivor.
kände mig ganska dum när jag väl kom ut eftersom det typ var omöjligt att köra vagnen, men jag lyckades ta mig till busshållsplatsen, med hjälp av en kille som lyfte upp vagnen från trottoarkanten eftersom där var ca. en halv meter snö. bussen kommer ganska snabbt, men såklart det vanliga störiga problemet, ingen plats för vagnen? damn.
satt & väntade på nästa i 20 minuter och när den väl kom så var det så extremt svårt att ta sig in i bussen med all denna snö som var på kanten. OCH ATT FOLK KAN SITTA OCH LE MOT EN OCH INTE ENS HJÄLPA TILL NÄR DOM SER ATT MAN HAR FETA PROBLEM OCH VERKLIGEN ÄR I ETT STORT BEHOV AV HJÄLP?
men ja, dagens samhälle? jag hade fan hjälpt om jag sett något sådant. ALLVARLIGT TALAT!

men jag lyckades efter många om och men :)
när jag skulle av bussen var det en man som halkade rakt framför mig, vädret är helt sick.
har fan aldrig sett såhär mycket snö.

mötte d&m. gick in på entré, åt & fikade :) gott & mysigt.
& fick även framkallat ett par bilder på min sessa. fick oss ett gott skratt inne på onoff, sjukt ball personal.
sen tog vi bussen till centralen där hon åkte vidare med tåg & jag med buss.
älsk&a mötte mig vid bussen & hjälpte mig hem med vagnen iallafall. SKÖNT!!



när jag kom hem så gav jag alisha lite gröt, så lekte vi & sånt.
sen har jag städat undan & packat mina grejer inför imorgon då vi ska hem till åkarp.

och alisha vägrar tydligen sova idag, för hon är fortfarande vaken.
men nu sitter hon och leker med älsk.
-
ska se på film nu snart & äta CHIPS som jag är så sjukt sugen på.
ska kanske äta någonting också, är fett hungrig.
men klockan börjar redan bli mycket. dummadummamig:)

LOVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0