dream girl

this is some goood shit hihi.
idag har jag fått gjort en massa. varit hemma hos mormor&morfar fixat massa paperwork !
sen kom mami&lars. gick ut en runda m. alisha. sen åkte vi till malmo, lämna tyson på hundklipp, sen in på hotellet var de skulle bo, sen till märkesoutlet hitta inget dock.
sen gick vi & käka på jensens, sjukt gott & efter de blev de en runda i stan..
sen hem, har städat & vikt tvätt :) badat alisha & nu chillar jag musik med ahad !
ska färga håret nu strax sen duscha & decka :)
alisha har fått en massa fina kläder idag av både mami & min mormor :)
såå sötis.
men pallar inte sitta här just nu, har bara inte lust.
blir det inte mer sen så blir det imorgon :)
charlek<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har fastnat på denna låten och kan inte finna den på spotify :( sååå bra den är. pusss och kärlek / djuuc

2010-05-05 @ 22:56:30
Postat av: Anonym

då får du helt enkelt va här inne på min blogg lite oftare & lyssna ;) lovebaby

2010-05-06 @ 18:50:58
URL: http://ilovemyalisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0