klockan är för mycket

klockan är för mycket. och jag borde inte sitta här.
jag borde ligga i sängen och sooooooooooova.
varför sitter man uppe fast än man inte borde?
varför vill man inte sova när man vet att man ångrar sig när klockan ringer imorgonbitti?
varför?
varför?
varför?
jag är dum :)
idag har jag varit iväg en runda med ahad&alisha alisha fick en dansande kanin hahaha sjukt ball är den & jag fick köpt hårfärg (har dock inte hunnit färga idag) , sen hemom & sen iväg igen in till stan träffa k&d&m. sen hem till davina med henne, marlon & alisha. vi köpte mat som vi satt ute & åt, helt mysigt & skönt väder. & SÅ KUL ATT SE MINA ÄLSKLINGAR IGEN, fick jätte fina presenter oxå till mig och alisha :) ..kom hem vid tio, sen har jag duschat & suttit med ahad typ.. måste sova nu, imorgon ska jag hem till mormor&morfar, fixa en del m. papper. sen hämta ut mitt nya bank-kort :D
mamma&l kommer även till sverige imorgon :) meeen..
får se om det blir tillfälle att träffa dem imorgon..
ska fan färga håret imorgon också :o
fan vad mycket man fick o göra nu helt plötsligt oxå haha.
nu blir det sängen, omg. ja. det blir det verkligen. det blir verkligen SÄNGEN nu. godnatt!
charlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0