ooooooooooo

dagen började m. att åka in till skatteverket+banken. nu är nästan allt fixat.
det blir hur bra som helst detta :)
.. gick en sväng in på gina & köpte en klänning som jag letat efter jättelänge and i found it.
sen åkte jag hem & åt, sen gick jag & handla med alisha & hon fick en ny leksak (:
sitter och lyssnar musik & alisha har typ tryckt i mig ETT ANTAL kex.
hon är på topp, far runt här som jag vet inte vad. haha :)
.. vet inte vad jag skö göra nu fan? har svårt för att sitta still :o
kanske ut & leka med alisha på lekplatsen?
kan iallaflal inte sitta här längre för snart kommer alisha & trycker på alla tangenter & gör något som kallas för KATASTROF :) haha.
skriver LATER!
PEACE, CHARLEK AND UNDERSTANDING. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0