say what say what say what

hann inte skriva igår, var och hämtade min vagn tidigt, sen hem med jd, sen till linda & fixa m. papper, sen sålde jag min andra vagn & sen var jag i stan m. jd & alisha, käka, gick runt & fick köpt en supersöt HELLOKITTY pyjamas till tiiiisha & en HELLOKITTY mössa + klämmor. klämmorna var dock mimmi-klämmor då jag nästan skämdes när jag tänkte köpa hellokittyklämmor. hon hade på sig typ allt i hellokitty igår & jag ville även köpa endast hellokitty, what a freak. HAHA & sen en keps till mig själv som jag är jättenöjd med :)
+ ett rött nagellack :) naaajz.
sen bar det av till systooor, hängde m. henne & n, e, & j :)
mysig kväll, var dock väldigt trött, åkte hem m. taxi först runt 1, alisha decka i mitt knä & när vi kom hem decka jag på soffan. vet inte hur jag vaknade i sängen imorse? sick.
iaf. så hade en viss full person suttit & snackat med mig medan jag sov på soffan & trott att jag var ngn annan. sinnes.
nu sitter jag här redo för en runda in till stan & träffa ELLE, så himla FÖÖÖR längesen...
måste sticka, KISSES<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0