so, tell me whats up?

HEY!
idag sov jag ut. klockan var 12 när jag steg upp ur sängen...
frukost m. ahad&alisha :) MINA FLICKOR.
två änglar som jag älskar så himla mycket!
sen plocka jag undan lite & gjorde OSS klara, hehe.
så ser min vardag ut liksom, det man ska göra - görs nuförtiden dubbelt upp.
& tänk vad tomt det kommer kännas när alisha börjar på dagis, då måste jag fan igång med ngt DIREKT. annars kommer jag antagligen få panik.
jag är en sån person...
...som inte gillar att vara ensam, som hatar att inte ha någon att prata med. känner mig VÄLDIGT lätt uttråkad.
men ibland är det skönt att koppla av & bara vara för sig själv. men det är just därför som det är skönt eftersom det inte är ngt man BRUKAR göra.
iallafall, runt två stack vi till bussen, åkte till folkets park m. ett par stycken, ett par stycken barn och ett par stycken hundar. haha, som sagt idag det måste sett sjukt ut när vi kom gåendes.
det blev falafel&mjukglass i solen..
sen gick jag & mina flickor hem till min älskade syster.
chillade lite där, hjälpte henne med disken & fixa m. ett kontrakt.
sen promenerade vi hem ända från möllan. långt, men skönt dock.
väl hemma var vi väldigt DÖDA, orkade inte laga ngn mat, så det blev en färdigpizza som bara skulle in i ugnen, sen blev det storstädning, duschen & sen fick jag alisha att somna.
fick även ahad att somna genom att sitta & pilla henne i håret, hon somna på golvet till och med. HAHA!
är en sömnmaskin, får alla att somna ;)
- nu sitter jag och sönderlyssnar 2 låtar som jag har FASTNAT på men inte konstigt för dom är så sköna :)



LYSSNA &NJUT :)
.. ber om ursäkt för att mina inlägg blir allt i ett, för när jag gör mellanrum så blir det ändå inget när jag publicerar inlägget, helt cpcpcpcp. men det får ni leva med.
imorgon har jag en massa som ska fixas så min ansökan kan skickas iväg, så blir det flytt till möllan snart, I LIKE IT! & I NEED IT btw :)
CHARLEK, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0