when you're far away, i'm in love with you

.. måste bara börja med att ge er en underbar låt



för övrigt idag så har jag varit & handlat med y & alisha, städat & annars inte det stora.
alisha har suttit här med hörlurar på & diggat & dansat som in i medans jag har legat på golvet & tittat på & skrattat sönder mig :)
annars har jag mest tagit det lugnt & lär göra det resten av dagen också, skönt ibland.
kröp ihop i soffan med en kopp VANILJ-te innan, mysigt & gott. det rekommenderas.
innan var jag typ kaffelatte-freak, men kaffe är osunt & iallafall jag som mår dåligt av det föredrar te. så nu har jag blivit te-freak.



alisha klänger på mig som fan, så får som vanligt nog bli mer bloggande ikväll.
- ni får gärna ge tips på nåt som ni vill jag ska skriva mer om eller fråga ngt om ni vill.
ser att läsarna börjar komma upp på en högre nivå, medans det är tomt på kommentarer.
VEM ÄR NI MINA LÄSARE OUT THERE?
charlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0