come here rudeboy-boy

hej.
varför är söndagar sega?
är det någonting som någon har bestämt eller?
för det är sjukt att det är så.
jag är seg idag & idag är det en seg söndag.
jag har lyssnat på samma låt på repeat 'jag vet inte hur många gånger' ..
iallafall är det rudeboy med rihanna som spelas om och om igen.
men det är ok.
den är bra.
-
ska bara hålla mig inne idag. nästan.
antar att det blir en sväng till solariet ikväll med l kanske? om inte drar jag nog dit en sväng själv.
DET BEHÖVS!
har inte solat på mer än en vecka nu :( jag som lovade mig själv att inte skita i det för att behålla färgen.
börjar redan känna mig blek.
men det kan också bara vara en känsla.
känslorna lurar hjärnan ibland.
-
ååååååååååååååh.
längtar så hemskt mycket till sommaren :D
kunna gå ut på långa promenader utan att frysa, åka till stranden, grilla, sola, bada & allt sånt myyys.
helt underbart.
tror varenda jävel är trött på detta vädret nu.
- SOLEN, VAR ÄR DU?
LUUUUVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0