my day ..

denna dagen har varit helt upp&ner..
började med att kylan i kylskåpet stängts av under natten, så allt vi handla igår va typ förstört.
men fick ihop en liten frukost & åt med alisha.
sen blev det lek&bus med henne & lite städning.
så begav vi oss ut på en liten promenad, gick och handla cigg & fick alisha att sova..
väl hemma så satt jag bara vid datorn lite & kolla tv medan hon sov..
klockan började närma sig 4 då jag trodde vi hade tvätt-tid men det var kl 5..
blev en liten konflikt med älsk, men sen gick han ner & tvätta :D
..
när alisha vaknade blev det potatisbullar m. lingonsylt till mat.
hon lekte mest med maten & hälften hamna på golvet :P
sen har jag faktiskt inte gjort så jättemycket, vatt nere & hämtat upp tvätt, ute o gått en runda, snackat med min älskade vän jd  & fått alisha att sova.. & nu sitter jag här igen.
datorstolen är en magnet & min röv dras till den allt för ofta :) iallafall de senaste dagarna..
har ännu inte färgat mitt hår, skandal ? den stackars färgen ligger ju där & väntar på mig .
men hade problem med att få alisha att somna igår, det är dom där jäkla tänderna som växer ut på henne.
nu har hon helt plötsligt 2. det är så himla sött men ajajaj att det måste göra så ont på min bebis.
imorgon ska vi bli hämtade kl. 12 av morfar, ska hem till dem under dagen imorgon & kommer nog passa på att träffa jdbaby.. ska bli helt underbart ! vi ses allt för sällan nu när jag bosatt mig i malmö igen.
men det är såhär jag mår bäst & trivs bäst & det finns ingenting som säger att jag inte kan träffa henne ändå.
borde egentligen gå till sängs, men är alldeles för pigg? jag har gjort för lite idag.
ska kanske vika lite kläder och se om det får mig att bli tröttare.
eller så bara sitta här tills ögonen går i kors x)

hoppas ni alla haft en bra dag.
BIGLUVE!<3
min älskade vän & min älskade dotter på en & samma bild, kan inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: sara

det är kul när du lägger upp bilder :)

2010-02-24 @ 00:31:26
Postat av: louise

då ska jag se till o göra det så ofta jag kan :)

2010-02-24 @ 01:54:26
URL: http://ilovemyalisha.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! fin fin blogg. undrar om du dansar fortfarande? iof är det kanske lite svårt nu med bebis och allt :)

sköt om dig, och lycka i livet.

2010-02-24 @ 10:27:06
Postat av: louise

hejhej vem du nu än är ? :)

nej, jag dansar inte längre förutom hemma :D

haha. nej men slutade med det när jag var typ 14?

tack,:)

2010-02-24 @ 21:49:11
URL: http://ilovemyalisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0