underbart :)

hej (:
ojojoj, har typ inte haft tid att skriva.
har inte varit hemma så mkt, har fan snart bosatt mig hemma hos s&l.

så långt jag minns var att i fredes sola jag med l sen stack jag hem till sis lite sen hem till s&l igen, kom hem sent, hann inte skriva.

iförrgår hade jag & l en superdag :) åkte till jägersrocenter& sen till skopunkten.
fick köpt ett par svarta stövlar med fransar :)
sen lite annat. bla. ansiktsmask, visibly clear från neutrogena - rekommenderas :), kläder till alisha & lite tröjor till mig själv.
sen åkte vi hem till dom, sen gick vi&soooola<3
det är så skönt att ta hand om sig själv lite, de behöver man.
man mår så mycket bättre.

igår gjorde jag inte mkt, det var ju sån sjuk snöstorm. gick & handla lite med älsk sen inget mer typ, var hemma med sessan, städa lite, gjorde äppelpaj :) housewife varning på gårdagen haha.

& IDAG.
ska snart bege mig in till triangeln, sedan polackerna, sedan sola med l.
älsk har alisha.
-ska hitta present till d. ska ju på hennes 18årsfest på fredag :)
.. presenter är så jobbiga att köpa!! men hittar säkert någonting.

men ska fan börja dra mig nu asssååå vafan sitter jag här och degar för? :D

LOVE.

BTW !!!! i get money - drake ft. kevin cossom = NAAAAAAAAAAAAIIIIIIZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0