I LIKE I LIKE

fy fan vad jag är kass! fan vad jag är kass på att blogga! fy fan och fy skäms på mig :)
hihi. säger att jag ska sen blir det aldrig av? tänker att jag ska sen blir de heller aldrig av?
ska inte säga att jag ska längre. det ska komma av sig själv.

nej men tiden bara flyger iväg, har gjort så mycket nu på senaste, händer så mycket med alisha nu & jag har helt enkelt inte riktigt haft tid till att sätta mig ner & skriva..

bland annat så har min mamma&lars varit här i sverige, hade ett par riktigt mysiga dagar ihop med bla. middag hemma hos syrran, promenader, en sväng till toys'r'us & bara mys helt enkelt.
& den 12e fyllde min gammelmormor 95, kan ni fatta? 95. det är en hög ålder & ändå är hon så pigg som hon är. det firades med att vi var på resturang nästan hela familjen+vänner. supergod mat & en ganska trevlig kväll. men älsk fyller år samma dag, hade såklart velat fira honom också, men det gjorde vi dagen efter......
....och ja, det blev lyckat :) hade sjukt kul, var hemma hos s&l med c,i,k,l,a & älsk. det dracks lite & lyssnade på bra musik :D

jag tycker helt ärligt att folk ska sluta överdriva bara för att dem fyller år eller för att det är något speciellt tillfälle?
vad fan, det är ju nästan alltid då det leder till något dåligt.
om man är med några personer som man verkligen trivs ihop med och har det roligt ihop med, så kan det faktiskt vara mycket bättre än att ha värsta festen med 20 pers eller fler & sen ut på något ställe & bli aspackad & inte minnas ett skit nästa dag.

jaja.
igår var jag på resturang med davina&marlon.
alisha var dock inte med då hon var med älsk.
vi var på shanghai, supergott.
vi åt kycklingspett i saté & biff med purjolök&bambuskott, åt tills vi ville knäppa upp byxorna ;)

sen åkte jag hem till mina 2 älsklingar & fastnade (tyvärr) på en sjukt bra film, RAIN MAN. (tyvärr för att den varade tills 02.40) men åh, den var så bra <3 old but gold.

o så idag var jag på aqvakul med davina,marlon&alisha. stack runt ett, fick fetespel för halvvägs till bussen kom jag på att jag glömt mobilen hemma, fick gå tillbaka, sen valde jag helt fel väg till bussen för det var inte skottat & fick kämpa med vagnen, blev fan helt svitt haha. crazy. hata hata hata denna vinter som man har fått MER ÄN NOG AV.

LISTA PÅ DÅLIGA SAKER MED VINTERN:
- SKOR SOM LÄCKER IN
- SNÖFLINGOR SOM FLYGER IN I ANSIKTET
- ISKALLT
- MASSA FULA VINTERKLÄDER
- KATASTROF ATT KÖRA MED VAGNEN
- HUMÖRET SÄNKS
- MAN BLIR SJUK
- MAN BLIR SEG
- MAN BLIR TRÖTT
- MAN KAN INTE LIGGA PÅ STRANDEN & JÄÄÄÄÄÄÄÄÄSA HELT ENKELT :D

iallafall, väl framme vid aqvakul mötte jag davina&marlon, vi gick först till kronprinsen & tog ut pengar, köpte ett par strumpor till mig eftersom mina skor hade läckt in & jag hade glömt att ta med. sen köpte vi lite fika som vi skulle ha med in. sen åt vi på bk & sen gick vi till aqvakul & hade en jättebra dag :) både alisha & marlon slocknade när vi var färdiga & var på väg ut. söton <3 dom blev helt slut efter en hel dags badande.

så åkte jag hem, åt kyckling med sallad sen satt jag bara o lyssna på lite musik med k.
sen har jag städat undan, lekt med lillan & suttit vid datan som en annan nörd. nej men har faktiskt sökt en massa lägenheter ligger i nu som fan för om jag hittar en egen lägenhet så kommer soc hjälpa mig tills jag fixat en egen inkomst. har btw sökt ett annat bidrag nu oxå, så nu får jag lite extra pengar, känns jätteskönt. kommer kanske kunna spara undan en del också och det är ju superbra, jag känner att bättre tider är påväg & det känns helt underbart. men jag trivs faktiskt med mitt liv som det ser ut idag, i feel great, har det verkligen jättebra här men vi behöver starta upp vårt eget snart, alisha fyller snart ett år.. men har bestämt mig för att vänta med att sätta henne på dagis tills vi fått eget boende. vill att vi ska få en nystart, och den ska vara trygg med en fast punkt & inte en massa flyttandes från det ena dagiset till det andra & från det ena stället till det andra. jag vill att min prinsessa ska få det bästa & få en bra start i livet...
-

tänkte bidra med en liten låtlista made by me oxå, nytt&gammalt :)

50 cent ft. ne-yo - baby by me
charlie wilson - can't live without you
ciara ft. justin timberlake - love sex magic
daft punk - around the world
david guetta ft. akon - sexy bitch
david guetta ft. kelly rowland - when love takes over
drake ft. kevin cossom - i get money
edward maya - stereo love
guru josh project - infinity
ida corr ft. fedde le grand - let me think about it
jason derulo - whatcha say
jay sean ft. sean paul & lil jon - do you remember
k young - take that
kesha - tik tok
keri hilson - i like
timbaland ft soshy & nelly furtado - morning after dark
nanko - lucky you
rihanna - rude boy
sonic palms - on the beach
taio cruz - break your heart
taio cruz - she's like a star
taio cruz - what you need
usher - papers
young money - bed rock

SUPERBRA LÅTAR,
HOPE YOU ENJOY :)


nä, om man ska ta & tänka på refrängen ;)
men ska lägga in lite bilder till er oxå och säga FÖRLÅT för att jag varit så O-UPPDATERAD. i have to change.

fett med charlek <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0