ROMANEN!

hellu :)
, somsagt dom2 senaste dagarna har datorn varit isönder?
vet ifan vad som hände. men iallafall. nu har jag helt plötsligt 2.
den bärbara funkar igen oxå, helt underbart ju :)

iaf. i onsdes var jag ju hemma hos mormor & morfar och åt lunch . sen träffa jag jdbaby, var hemma hos henne och käka lite, sen gick vi ut en runda med alisha. sen stack vi hem till mormor & morfar igen. och fika på en massa kakor & allt möjligt. shit den dagen innebar riktigt mycket ÄTANDE.
har gått upp 1 kg den senaste tiden, känns skönt. väger 50 nu, känns skönt att ha gått upp lite men MER BEHÖVS!
don't wanna be a pinne no more :D haha.

nej men iallafall, sen kom älsk's mamma hem från sjukhuset efter typ en veckas tid & operation & allt möjligt :/
så torsdagen var jag mest hemma, gick & handla lite mat med a & sen städa & laga mat & sådant. hjälpte till lite hemma helt enkelt.

sen idag så hade jag bestämt träff med d & m.
så kul att träffa dem, tog en runda i stan vilket vi båda tyckte var DÖ-bull men iallafall..
sen hade vi planer på bio som flög iväg med vinden..
så det blev att vi köpte mat som vi skulle hem & laga. men väl hemma hos henne så kör hennes pappa till med att vi ska på resturang & att han skulle bjuda. så det blev en kinakrog på värnhem ;)
mycket gott& trevligt.
därefter åkte vi hem till dom igen.. hade en liten myskväll :) sen blev jag skjutsad hem. jätteskönt att slippa den jäkla bussen.

sen lekte jag lite med min prinsessa, duschade henne & tog på henne pyjamas.
sen fick älsk henne att sova så nu sover hon sött vilket jag oxå borde göra. men NO NO NO.. här sitter jag :)
(eller ligger) ..

igår fick jag besked om en lägenhet, positivt som negativt.
har varit ett jävla tjat med älsk om detta.
& vet inte än hur det blir med den.
ska fatta ett beslut inom ett par dagar..
jag vill jag vill jag vill. men vi får helt enkelt se.
saken är att den bara hyrs ut till mig i 7 månader, kanske finns chans till förlängning, men det är inget säkert.
men jag får se..
och ni med ;)
ska snacka med mami oxå imorgon och höra hennes åsikt.
känns lättare när man hör andras syn på saker ibland också..

jaja.
det var mina 3 dagar som gått ..
haha inte mycket mer med det hörreni-ni :D
bara liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite till.. HAHA!

..
alisha var så söt imorse måste bara berätta. hon vakna och pep och satt RÄTT UPP i sängen och satt & peka på sin nappflaska och menade på att hon ville ha den. så söt var hon. så jag fick gå upp dirrr och ge henne vad hon ville ha :) så kul att hon har börjat peka på saker som hon vill ha OCH SÅ MYCKET LÄTTARE FÖR MIG!!
min lilla underbara prinsessa.
älskar henne över hela mitt hjärta även om hon är världens busunge ibland, som T.EX idag på bussen. nappen? NEJ! chips? NEJ! dricka? NEJ! sitta i vagnen? NEJ! prata med främlingar & trycka på stopknappen? JA!! haha. vilken bussresa. men kul trots allt. hon fick sig ett antal nya vänner. typ alla i bussen började prata med henne & försöka underhålla henne med olika saker så hon inte skulle pipa. :) så kan det vara ibland. men förståeligt, hon hade ju nääästan suttit fint i vagnen från morgon till kväll. jag hade också fått spel om jag var hon :)

nej usch nu får det fan vara nog, det blev romanen själv detta inlägget..
men som sagt my life - your entertainment :)

jag trodde fan att hela detta inlägget försvann, råkade göra något skit eller klicka på något skit så att hela skiten stängdes ner. skit skit skit. SKIT! men det fanns som tuuuuuuuur var kvar inne på utkast. där hade jag allt turen med mig! det löna sig fan att jag satt på mig mitt halsband med en hästsko på :D haha! det ska ju betyda tur. verkar som det gör det också :) knack knack knack i trä.

nej NUUUUUUUU DU DIN JÄVEL..
nu får det va nock för andra gången :)
ha det fett bra allihopa.
CHAAAAARLEK <3

 

delar med mig av två gamla goda bilder på sessan :) hihi.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0