feeeeeeeling better

goddag!
vakna runt halv elva idag efter en god natts sömn brevid min pinsessa :)
, gick upp bytade på henne, klädde på henne, mata henne sen mata jag mig själv haha.
sen har jag städat, så duktig som jag är.
fick precis alisha att sova lite middag, hon var såååååååååå nannig.
ska ta & klä på mig nu sitter här i mjukiskläder.
skönt som fan e det, men kan ju inte bege mig ut i mina hellokitty byxor :-o hihi.
ska antagligen hem till syrran en sväng, kanske sola solarie. mår mycket bättre idag & vill komma ut lite.
känner mig helt instängd efter två dagar hemma. men det var nog det bästa att stanna hemma.
min syster har tatuerat sig, hon skickade mms till mig i morse, sååå överfin var den. blev sugen på att göra en till tattttttoooo. har ju redan alishas namn. men det känns så uppenbart. vill ha en till, men grejen är det med mig att jag vill att det ska betyda någonting för mig också. ska inte bara va något kladd. men får ta & fundera lite mer över det :D
.. men nu ska jag få lite vettiga saker gjorda ;) känner att det blir mycket snack här & lite verkstad.
skriver senare om ni har tur.
pussssssssssssssssssssssssssssspåflabben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0