gott nytt år

hellu ..
igår kom mamma och lars och hämtade mig och alisha runt tolv-tiden.
så åkte vi till limhamn till kyrkogården, och la blommor till s.
blev helt känslig där, och började gråta. men ibland är det skönt att få ut sina känslor.
det var så fint där. så mycket blommor och ljus och brev och dem hade hängt upp änglar i träden..

- sen åkte vi hem till li, alisha somnade i min mammas knä i bilen, så söt.
väl hemma hos li låg jag och vilade lite, så lyssnade vi på lite skön musik.
can't live without you - charlie wilson <3 älskar den.
sen åt vi risgrynsgröt & lite mackor .
alisha gillade inte risgrynsgröt hon föredrog istället inlagd gurka :D haha.
sen gjorde jag vid mig inför kvällen, medan mamma&li var med alisha, de lyssnade på massa barnlåtar & dansade, sen låg li & alisha och mysade, sen gick mamma&lars ut en runda med henne så hon somnade.

jag lockade håret & sminkade mig, sen åkte vi hem så bytade jag om sen körde älsks bror oss till s,k&l.
där va redan några, och vi fixade maten sen åt vi :) det var supergott..
sen kom lite fler folk och vi hade en trevlig kväll.
allt gick så snabbt för plötsligt var klockan tolv, vi alla gick ut, smällde lite raketer.
alisha var vaken vid 12-slaget hon gillade raketerna, hon var helt fascinerad, haha.
sen fortsatte vi, alisha&karim dansade hahaha, så söta dem var!!
.. sen gick jag och l ut med alisha så hon skulle kunna somna & så tog vi med hundarna en runda,
DET VAR SÅÅÅ KALLT.. sen stannade vi där fram tills tre tiden.. var övertrött, älsks kompis hämtade oss för det var ju verkligen OMÖJLIGT att få tag på taxi. men fick väcka alisha när vi skulle in i bilen, så synd :(
men hon somnade ganska snabbt när vi väl var hemma igen. bara låg mig bredvid henne i sängen så somnade hon. men jag vet inte om jag somnade före henne? för jag vaknade imorse med kläderna och sminket på. USCH..
jag tänkte bara ligga brevid henne tills hon somna sen gå upp och tvätta av sminket och sånt. men jag var så sjukt trött :-O men kan bero på att jag inte druckit på länge, sen igår blev det en del.. men var absolut inte full & just därför som jag blev trött.

jaja, min nyår blev väl ganska lyckad iallafall :D och inga nyårslöften för min del, för dem spricker ändå alltid. det är något som verkligen kan kallas för ren bullshit. & än en gång GOTT NYTT ÅR TILL ALLA -
jag hoppas detta året har mycket att bjuda på :)

IDAG.
vaknade sjukt sent idag - både jag & alisha, runt halv fem.. fattar inte hur hon kunde vakna så sent, men det var väl riktig fest för henne igårkväll, sen somnade hon ju inte ordentligt förrens fyra tiden.. & plus jag tror hon har blivit lite förkyld (tack vare mig)..
menmen, gick upp & duschade av mig, tvätta ansiktet & borsta tänderna, sen matade jag alisha & bytade blöja & klädde på henne. städade lite. & så blev det nudlar till frukost. haha.
sen lekte jag för full rulle med henne, sen blev det mat från mcdonalds haha. gott ibland. speciellt en dag som denna. sedan somnade alisha & jag vek all tvätt här hemma, dammsuga, diska, städa toan & plockade undan, bädda & hela köret.
sen när baby vakna så har jag bara lekt med henne, sen suttit & lyssnat på musik, kollat lite tv och så.
sen fick älsk henne att somna i vagnen, sen vaknade hon till för typ en halv timme sen så gjorde jag välling & gick in och la mig med henne i sängen så somnade hon igen <3 & nu ska jag också sova, och imorgon blir det att ställa klockan för jag tänker fan inte sova bort hela morgondagen också. NEJ FAN! ska vara med l :) vi ska nog hitta på något roligt :) i will tell u later hehe :)

sooooooooooooooooovgooooooooooooooott! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var tar du vägen? hehe din blogg är ju bra!!

2010-01-20 @ 22:24:26
Postat av: louise.

im back =)

2010-01-23 @ 12:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0