vinterkräksjukan.

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuue.
iförrgår kände jag på kvällen hur jag verkligen hade ont i magen & mådde illa. sen när jag lagt mig så låg jag inte länge förrens jag spydde. spydde hela natten. fyra gånger. frös. skaka. ont i kroppen - ledvärk&muskelvärk.
så synd om mig.

så hela dagen igår bestod av att försöka vila så gott det gick.
skulle egentligen hem till mormor&morfar. men NEJ, tror EEENNNTTTEE att det är så bra att gå ut när man är så sjuk.
åt ingenting på hela dagen igår, sen idag har jag också haft så sjukt ont i magen & kroppen, fast känt mig lite bättre.
PLUS att jag smittat älsk, för inatt var det hans tur.. ush.
alisha mår iallafall bra <3 knack knack knack i trä !

idag har jag också bara vilat så mycket det gått, har fått i mig lite näring bestående av ris med soya, vatten, juice, juice, juice & juice. haha.
nejfy, hoppas detta helvete är över snart igen.
.. kan iaf glädja er med att jag har dator igen här hemma hos älsk. så kan ju bli en hel del mer skrivandes nu.
om jag inte segar alldeles för hårt! haha.
men nu ska jag ge min lilla prinsessa lite uppmärksamhet, hon sitter på golvet & har fått fatt i en nässpray, hon undersöker den från grund och botten. haha.
KRYA PÅ MIG.
pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0