busskaos & annat

började dagen med att sätta igång med att tvätta. sen blev det frukost med alisha & så gick vi ut i det helt underbara vädret, lekte lite & satt/låg på filt.. senare på eftermiddagen när hon sov, så låg jag & stekte lite :) skönt som fan.
sen tog jag en dusch, plockade undan & åkte till alishas farmor and here i am.
har ätit lite & så. snart ska alisha sova & jag med så småningom. är trött trött trött.
imorgon ska jag antagligen hem till mormor&morfar under dagen. sitta ute i trädgården OM DET ÄR FINT VÄDER.
man vet ju aldrig när det helt plötsligt vänder?
.. min dag har varit helt underbar förutom bussresan hit som var ca. 10 min?
tänkte bara jag kommer aldrig mer åka buss med alisha.
det har blivit så jobbigt med henne på bussen nu. hon vägrar sitta i vagnen, och vill ner på golvet & gå. & det går bara inte, för då kan hon ju ramla & jag blir tvungen att HÅLLA FAST HENNE, & då får hon panik & skrik skrik skrik....
usch, så skulle jag lyfta upp henne från golvet så slog hon i huvudet i något. fan. kände mig som en idiot.
efter många pussar & förlåt & efter vi hoppat av lugnade hon ner sig..
får fundera ut något som kan få min lilla prinsessa att vilja sitta kvar i vagnen under buss-resor...
men ja, alla har vi något som vi tycker mer eller mindre om..
men att åka buss är ju ett måste för att vi ska kunna ta oss fram till olika ställen.. hmmm..
nu till något helt annat.
såg filmen HATCHIKO a dog's story igår.
OMG!!!!!!!!!!!!!! DEN VAR HELT UNDERBAR.
satt & bölade som en gris. helt otrolig.
& det var dessutom en sann historia. NI MÅSTE SE DEN!!
REKOMMENDERAR SUPERMYCKET!
men nej, nu avslutar jag.
charlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0