i feel goood

fan va allt känns bra just nu.
alisha står i kö till dagis, jag har fått ordning på en massa papper, allt är fixat ska bara vänta på att 2 papper kommer hem i brevlådan, sen ska min ansökan in (:
trivs sjukt bra i min nya bostad, woho :)
.. har hittat min DRÖM-utbildning (beutician/fashion director) som innehåller sjukt mycket, och den MÅSTE jag bara gå förr eller senare. har spanat in lite ang. körkortet också, som jag mer än gärna vill påbörja oxå. & ska även lämna in mitt cv till ett ställe jag blivit tipsad om!
så jag har mål uppsatta , och jag har kommit en bra bit på vägen :)
känns helt underbart..

men det blir också så att när man får lite ordning på sitt liv, så är det lättare att tänka klart och fundera över vad man verkligen vill, och även lägga ner tid och energi på att kolla upp grejer osv..

är just hemkommen från att ha gjort ett ärende, har satt på tvn på 5:an för det är ju unga mödrar nu.. har missat 20 min av det buhuu :P men tur att kanal5play finns!!

ska sortera tvätten för imorgon är det tvätt som står på schemat. och åker hem till älsk ikväll :) alisha är nämligen där just nu också så (:

måste göra det som måste göras. cyaaaa, charlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0