crazymorning

igår kunde jag fan inte somna, eller jag kunde. men det tog sån jävla tid.
fööör mkt som bara snurrar omkring i skallen på mig. jobbigt faktiskt.
sen fanns det inte så gott om plats i sängen då alisha & älsk redan sov när jag skulle lägga mig.
så fick helt enkelt nöja mig med den lilla biten som fanns kvar.
sen kl. 07.45 typ så vaknar man av att det borras SATAN i hela fucking huset, så extremt högt så man kunde fan inte ens höra vad man själv sa? typ VA FAN HÄNDER???!!
helt sinnes... somnar dock om & snoozar alarmet kl. 09.00, sen vaknar man 12.07 och vet att morfar skulle hämta mig kl. 12! FOOOOOCK! hur fan lyckas man? men självklart när det finns en viss person som stänger av mitt alarm utan att själv veta om det. & utan att jag ens själv hinner höra att det ringer.
.. så ja, det blev upp dirr kasta på sig kläderna, springer ner till morfar och säger vänta en kvart - I'M COMING!
SÅ upp - på med alishas kläder & in med nappflaskan i munnen på henne & så bar det av!
haha, crazy morning.. men vi kom dit vi skulle :) käkade lunch, sen stack jag förbi jd en sväng, sen tillbaks hem till mormor& morfar.. & sen hem !
alisha var helt FÄRDIG när vi skulle hem och hon deckade i vagnen på väg upp sen..
sen dess har jag bara suttit här och snokat runt..
uuusch att jag inte använder min tid till något vettigare.. men idag har jag helt enkelt bara inte den energin..
så kan ens dag oxå se ut ..
nu sitter jag och funderar på att bege mig till solariet & gå & köpa cigg.
men har ingen kraft. vill bara sitta här. och inte röra mig ur fläcken.
ge mig energi.

har btw ringt angående en annan lägenhet, men inget svar inget svar inget svar.
vad fan? ger snart upp! eller nej. det kan jag inte göra. så får jag inte ens säga.
fy på mig. vadå ger upp? så kommer man ju ingen vart!! eller hur?
blir säkert lite mer bloggandes för min del senare ikv..
nu måste jag bli pigg. hur vet jag inte. men jag vet att jag måste bli det.
charlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0