CUPCAKE

igår blev det fantamig inget bloggandes, vakna runt nio sen blev det upp och fixa sig sen hem och hämta kläder ,sen hit till syrran igen.. sen laga vi mat & bara vaaaaaaa.. :) sov här igår igen...
ELLER JO, det blev en ren katastrof igår för alisha hade sönder ett av min systers nagellack, eller snarare 3 st, men iaf det värsta var ett blått som hon hade i hela ansiktet, händerna, hennes nya kläder som hon fått av min mamma & allt. fick panik, bara tvätta av henne med aceton & vatten & bada henne och allt..
så kan det gå när man inte har ögonen med sig ibland, fast jag skulle iofs. bara tvätta händerna & så vänder jag mig om så sitter hon där blå som en riktig avatar.
men ja, hon är just i den åldern nu var man måste ha full koll på allt, jaga henne nästan på.
för hon är så nyfiken, och vill pilla på allt & allt är så himla spännande. ja jävlar i det.


IDAG blev jag & mamma hämtade runt tolv, åkte hem till mormor&morfar, sen åkte jag och köpte den där gåbilen till alisha som hon ska få i present.. sen till läkaren, sen till stan, sen handla mat, hem & laga det & åt. gottgott -hemmagjord hamburgare. det är fan de godaste hamburgarna man kan få :)

ja, sen har vi bakat cupcakes till alishas födelsedag på onsdag :) eller mamma har gjort det för mest av tiden fick jag ägna åt alisha som hade såååå tråkigt :) hihi. hittade på en massa konstiga saker som jag la ner i burkar så hon kunde sitta & plocka ut & lägga in. det är grajor det!! typ skedar, muffinsformer, smörknivar & sånt :)

- sen har vi typ bara tagit det lugnt, men denna dagen har fan varit helt fullspäckad :) fan vad fult det ordet är.

fick ett tråkigt besked av d :/ & du vet vad jag pratar om hjärtat, vill bara säga att jag tänker på dig & finns här för dig!

.. nu ska jag snart sova. ska bli riktigt skönt. men imorgon kommer min morfar hit kl. 8 redan & ska lämna den där gåbilen, för kunde inte ta med den idag, och han kan typ bara komma så tidigt imorgon för han skulle ändå köra min mormor någonstans, så ja..
sen får vi se vart dagen imorgon ta mig någonstans..
måste iaf hem imorgon, har typ noll kläder nu.

åååhh, hade så gärna lagt in bilder på några cupcakes men kan inte nu :/
får göra det någon gång när jag är hemma :) annars blir det ju säkert bilder från alishas födelsedag på onsdag!

men nu måste jag fan gå in & borsta tänderna & gå och lägga mig. i need sömn :)

LUUUUV :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0