hellushi

igår stack man in till stan & träffa davina och marlon, köpte lite ballonger och sånt nu tills alishas födelsedag på onsdag :) sen åkte vi hem till dom och lagade nachos med tomat, ost och lök :) sedan pannkakor till efterrätt !
gott . sen körde hennes goa fassa mig hem!!

.. idag vaknade jag åt, duscha mig och alisha klädde på oss & gjorde oss iordning, begav oss till BR för att köpa en gåbil med disneyprinsessor på till henne som hon ska få i födelsedagspresent av älsk, fanns dock bara en kvar och det var en som hade stått framme så folk hade pillat på den och förpackningen va helt sönder och klistermärkena va av osv. inget sänkt pris kunde man heller få, så jag bestämde mig för vi ska åka till toys'r'us imorgon istället och köpa den.

sen promenera jag hem till syrran på möllan & inväntade morfar som kom och hämtade oss kl halv fem. så körde han oss till åkarp hem till pappa där min kära bror kalle också var :)
vi åt middag och fikade, och hade det supermysigt.
sen tog vi bussen till södervärn så gick jag, syrran och alisha och köpte chips! sen gick vi vidare hem till henne,där mamma var och väntade på oss. hon kom hit från danmark idag.. så vi har haft en lugn, skön och mysig kväll. alisha har badat och lekt och är fortfarande vaken, men snart ska jag och mamma lägga oss tillsammans med henne så får vi se om hon lyckas somna..

så är det ju alltid när man är på ett nytt ställe, eller ett annat ställe än hemma. finns ju sååå himla mycket att utforska för denna lilla tjej!!!

.. så har min dag sett ut.. superskön dag, och fint väder har det vatt. dock jävligt kallt under kvällen, då jag haft på mig min skinnjacka.

ååååhhh blir så glad när jag är tillsammans med mina syskon, 2 helt underbara människor som man blir så glad av att vara tillsammans med. <3

men nu ska jag snart hoppa i bingen & soooova gott..
hoppas på att solen lyser in på mig imorgon bitti och får en att vakna på sånt gott humör :)

charlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0