whats up

hej mina kära läsare. som kanske är besvikna på lilla mig för att jag varit o-aktiv.
förlåt förlåt förlåt.

har haft mycket att fixa, skulle ha flyttat till segevång i slutet av denna månaden, hade fixat med socialen & allting sen så han som bor i lägenheten nu ska bo kvar. så det sket sig.
jag hade varit och hämtat ansökan & allting. & varit så duktig och gått upp & ringt halv nio på morgonen.
sen sökte jag ett antal lägenheter på blocket, inget svar på vissa & någon var redan uthyrd.
men känner ändå att en lösning närmar sig.
nu vet jag hur allting unkar tills det kommer upp en lägenhet & det känns iallafall bra.
är inte jättebesviken efter som jag inte räknat med något till 100% .. PLUS att jag trivs bra som jag har det just nu. men känner ändå att någonting måste hända snart för alishas skull mestadels.
men det gäller att vara aktiv sökande & inte dra sig för att ringa massa samtal osv.

.. så de senaste dagarna har (inneburit?) eller (innebärt?) .. SHIT, vad hände med mitt fina MVG i svenska? :o
iaf. inneburit/innebärt mycket samtal & fixandes. sen igår va jag hos D&M med k.
& innan de lite snabbt inom stan fick köpt en massa hårsnoddar & klämmor till både mig & alisha. BEHÖVDES verkligen! hade fan NOLL. konstigt att sånt alltid försvinner.

dagen IDAG har sett ut såhär:
- vaknade & åt frukost & mata alisha.
- bada med alisha.
- klädde på oss.
- städade.
- ätit lunch.
- gick ut med alisha fick henne att sova middag & gick & handlade.
- gick ut en runda till.
- städade till min hamster.
- åt middag, kycklingfile med ris & cafe de paris sås . yummy.
- lekte med alisha & vek kläder.
- åt banan och apelsin med alisha :D gottgottgott. längesen jag åt apelsin.
- bada alisha igen & försökte få henne att sova med ett fett MISSLYCKANDE.
- va uppe lite till med henne & lekte och sånt :)
- ätit godis och druckit redbull. sjukt bra för hälsan!
- duscha & gjorde ansiktsmask, underbart :D
- & nu sitter jag här och kände mig dum för att jag inte skrivit i bloggen & ska sova snart.

hur har eran dag sett ut?

IMORGON ska jag hem till mormor&morfar :)
ska bli trevligt.
sen på kvällen känner jag att jag MÅSTE ta mig till kärringagrillen :)

pratade med min kära mor i telefon innan, kanske ska åka med henne hem till danmark typ i slutet av nästa vecka. känner att det är lite saknat & för längesen !! min mamma kommer nämligen till sverige på lördag & blir här ett par dagar, alisha fyller år på onsdag den 10e :D .. jag har redan köpt present till henne och redan gett henne den. :(:) .. en giraff som man kastar in bollar i munnen på så rullar dom ner i ett sånt typ rör& ut i såna hål :D så spelar den musik och sånt. hon älskar den !!

.. nej nu måste jag hoppa i loppelåddan!
tidig morgon imorgon !

sov supergott alla.
POUUUUUUUUUUUUSSSSSSSS N' BIGLOVE.

en bild på mitt nya fina handgjorda armband som jag köpt.
det står alisha i hjärtat om ni inte ser. det var skitsvårt att ta bilden så man kunde se vad det stod.


tre förtjusande bilder på sessan :) mitt lilla BUSFRÖ!
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0