you make me better

GODAFTON.

denna dagen har ju varit jättenice.
steg upp runt tio-tiden, tagit det lugnt, varit en runda i stan med mami & alisha.
ätit gott & sen kom d&m på besök :) sååååå mysigt, ätit middag och haft allmänt MYSIGT :)
you make me better. & ni gör mig så glaaaaaad!

jag har busat jättemycket med alisha & marlon så dom ramla omkull av skratt. hihihi.
tur för dom att jag hittar på såna roliga lekar!
"nu e de marlon party nu e de marlon party " hahaha !

sitter här och tänker på att för 1 år sen om typ sju timmar och tio min så föddes min lilla ängel.
helt sjukt konstigt att sitta & tänka på det. att jag just nu för exakt ett år sen låg inne på sjukhuset.

detta året har inneburit så mycket lycka för mig. hon är det absolut bästa i mitt liv, tror ingen någonsin kan förstå den kärleken jag känner till min dotter. du är allt <3 you make me better!

imorgon blir det fett mycket BARNKALAS and i like it alot (;
ballonger
cupcakes
tårta med ljus & facklor
serpentiner
sugrör
presenter
fina servetter
fina glas
familj
vänner
lek & bus!!



.. sover hos syrran inatt igen & åker hem imorgon förmiddag någongång :)
har fått låna kläder & sånt så vi klara oss en natt till här.
mamma ska hem imorgon till danmark, så tänkte va med henne nu ikväll/natt & imorgon bitti också så hon också får va med pluttis innan hon åker hem.
just nu sover pluttis & alla andra. bara jag som är vaken och sitter här och nördar.
ska ut & ta sista ciggen, in och borsta tänderna sen lägga mig & ladda batterierna!

känns bull att jag inte kunnat lägga in bilder & så. men de kommer de kommer. håll ut mina vänner :)

fett tomt på kommentarer också. blääääääää !
respons ? respons ? TACK!!!
haha.

godnatt&sov helt underbart gott,
charlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0