awesome

så har jag fixat en hel del med designen, känner mig ganska nöjd just nu.
när man inte har photoshop eller någon som kan fixa mer till en, så tycker jag den blev rätt så fin såhär (:
de ska ju va hemmagjort för fan ;) haha!
.. har bokat klippning & slingor på fredag, awesome :) får in lite ljust i mitt övermörka hår nu till våren/sommaren..
min frisör sa till mig "vilken färg har du nu då, louise?"
jag bara: "mörkt."
hon bara; "DU E HOPPLÖS!"
i know. blont. brunt. blont. brunt.
så är det när man har svårt att bestämma sig.
mitt hår har fått ta sina smällar, om jag fick önska nu så hade jag aldrig färgat det, min naturliga hårfärg är hur fin som helst. men den är helt enkelt dead and gone.
men ja, det kommer säkert bli fint, bara att det antagligen blir guldiga slingor nu första gången.
men lär göra det 1-2 gånger till efter detta för att uppnå önskat resultat. haha :)
blev precis attackerad av ali som typ krama sönder mig, och nu ska jag väcka alisha för annars kommer hon vara vaken hela natten!
haj po er

Kommentarer
Postat av: John

You should stay brunett all the time haha :D lätt snyggast, you know it!

2010-05-06 @ 12:26:46
Postat av: Anonym

seriöst.. hmm.. ja men det är lite fööör mörkt :/

2010-05-06 @ 18:49:51
URL: http://ilovemyalisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0