BAD DAY!

bad day..
såna har man..
..ibland.
detta har varit en.
vakna inte på humör för någonting faktiskt, viruset i min kropp har utvecklats sig mer och mer för var sekund under denna dagen. blä!
men gjorde mig TROTS allt iordning för att åka in till entré med mina flickor & köpa present till syrran, som jag skamligt nog inte fått gjort än!
men nu är det gjort & det känns bra.
väl hemma var jag helt död, la mig på sängen en stund, med muskelvärk & feber..
efter min lilla vilostund vaknar jag upp till ett dukat bord & NEJ jag ska inte berätta vad jag åt för då hade ni smällt av ;) där blev ni allt nyfikna. men om jag berättar vad jag åt så hade jag kanske fått dåligt rykte. HAHA. omg säger jag bara. det var en riktig BOMB & det är det enda jag berättar.
iallafall, sen har jag bara segat segat & återigen segat.
fy sjuttsingen för att vara sjuk säger jag bara!
ett bad blev det för en liten stund sen, nu sitter man och snyter sig om och om igen..
GÖR MIG FRISK. NU.
fan vad jag gnäller :/
.. ska sätta på "alice in wonderland" strax.. ska bli riktigt intressant att se denna, eftersom min syster & några till dansade på premiären till denna. de har nämligen gjort en show som heter alice in wonderland & min syster har rollen som alice. dock kunde jag inte gå & se den då.. men i juni gör de showen på nöjesteatern i malmö & till det har jag bokat biljett så det ska bli överfett!!!!! så nu har jag riktigt höga förväntningar på denna filmen, hehe..
sen blir det sängen. hoppas jag lyckas somna trots en rinnande näsa som man knappt kan andas genom.
buhuuuuuuuuuuuu :'(
charlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0