fredag

hejsan hoppsan.
var hos frisören idag som ni alla vet, ja det blev som sagt inte ens BLONDA slingor, för efter ett snack med frisören kom vi fram till att det var bättre om jag ljusade upp slingor till lite ljusare brunt istället, så jag är inte i närheten av blond mina vänner :), sen blev det klippning, (inget speciellt så, utan topparna) & därefter solarie :)
sen åkte jag hem till min lilla sessa som utbrast: MAMMA! när hon såg mig, babybabybabylove.
har städat också, OVANLIGT? no.
tror jag är städberoende, typ pedant nästan. fy. det är ju nästan hemskt.
iallafall, var sjukt sugen på grönsakssoppa, men eftersom jag inte orka gå & handla så håller jag just nu på att göra hemmagjord hamburgare istället. gott det med. men vad är sundast? okej. behöver kanske inte tänka på sånt när jag ändå vill gå upp i vikt. men ändå :)
.. ohh, så är det fredag idag liksom. för alla andra är det WOW, för mig är det lite mer "jaha, okej. fredag idag - precis som det är alla andra dagar" ..
händer absolut ingenting märkvärdigt idag för min del, ska vräka i mig hamburgare & sen har jag absolut ingen aning.
nej men nu måste jag ta tag i matlagningen, för jag är så sjuuuukt hungrig så det känns som jag inte ätit någonting alls på hela dagen, vilket jag heller inte gjort förutom några mackor & hur mätt blir man på det liksom?
puss så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0