hello kitty

dagen började med frukost med älsk & babyalisha.
sen skulle jag egentligen iväg & fått gjort lite "ärenden", men fick inte tag i m, så det sket sig.
stack istället iväg & handla lite + köpte ett tält till alisha :D
såhär fint är det:
hon är överlycklig, och har alla sina leksaker där inne nu & sitter & leker.
jag har nästan precis kollat på unga mödrar. bölar fan varje gång någon föder ett barn i det programmet.
ja, jag är känslig.
har förresten sett nu inne på kanal5.se/play att det går att se exakt alla avsnitt från både danska&norska unga-mödrar. från ALLA säsonger. HELT AMAZING!!
så om jag inte är alldeles för efterbliven med den nyheten, så är det ett litet tips på vad man kan göra när man har tråkigt. (eller inte tråkigt)!
charlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0