hundra frågor om mig

så mina läsare, dags för lite FACTS about me ..
ska trötta ut er med hela hundra frågor om mig själv..

01. Fullständigt namn: Hanna Louise Matilda
02. Ålder: 18
03. Vart bor du: Malmö
04. Bor tillsammans med: Dottern + pojkvän & hans familj - flyttar snart
05. Husdjur: Hamster & hund
06. Färg på ditt hus: gul

07. När är du född: 8 oktober

08. Klass: ingen
09. Vilket år tar du studenten: kommer aldrig att ta den

10. Något jobb: inte just nu
11. När gick du upp i morse: runt elva
12. När ska du sova: när jag vill
13. Duschat idag: yes
14. Kramat någon idag: ja

15. Pussat någon idag: ja
16. Vad har du ätit idag: frukost, soppa, riskakor, fika, & lördagsgott haha
17. Dagens klädsel: har bytat om 3 gånger idag, men just nu mjukis
18. Dagens smink: absolut ingenting :)

19. Dagens sötnos: alisha såklart

20. Dagens roligaste: vet inte

21. Har du många vänner: sådär

22. Hur många har du kysst: några
23. Vem kramade du senast: alisha tror jag

24. Vem saknar du: mamma :)

25. Hur många har varit otrogna mot dig: det vet man aldrig
27. Har du pojk-/flickvän: ja
28. Vem pratade du med i telefon senast: mormor
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: syster & kan inte kolla vad det stod för hittar inte min mobil just nu.


FAVORIT:

31. Film: finns så många..

32. Låt: massor!
33. Mat: kryddig mat haha, kyckling

34. Dryck: cola eller ramlösa fläder citron
35. Färg: röd, rosa, svart, mörkblå & vit

36. Tv-serie: följer inte riktigt någon serie

37. Stad: Malmö & köpenhamn
38. Land: Kroatien, italien, danmark
39. Ämne i skolan: skolan? men när jag gick i skolan så var det svenska & engelska. även bild&syslöjd.
40. Tv program: svenska hollywoodfruar, extreme homemakeover, sveriges fulaste hem, unga mödrar..


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: alisha

42. Personen du pussade: alisha

43. Gången du spydde: i vintras när jag hade vinterkräksjukan

44. Gången du grät: idag

45. Pizzan du åt: vet inte

46. Gången du var i Göteborg: lääängesen

47. Gången du var i Stockholm: ca. 3 eller 4 år sen?
48. Gången du duschade: idag
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: alisha & nassan

51. Svart eller vitt: skit svårt ju. men vitt tror jag.
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: hemma & mysa.

54. Tvspel eller datorspel: the sims
55. Singel eller upptagen: upptagen
56. Pussas eller kramas: både och
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget, soooo yesterday haha
58. Ragga eller bli uppraggad: vet i fan
59. Big Brother eller Paradise Hotel: big brother, men hur längesen var det inte det gick på tv?
60. Har du svart hår eller blondt: brunt

61. Har du blåa ögon eller bruna: GRÖNA haha

62. Choklad eller lakrits: lakrits

63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: Cola 
66. Pizza eller kebab: pizza
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: familjen, min dotter & kille (nångra vänner också)

71. Personer du hatar: i'm not a hater...
72. Pojk-/flickvänner du haft: har min älskling
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: vilket minne man måste ha då

74. Glassar du ätit på en dag: typ 2
75. Nämn en festival du vill på nästa år: ingen speciell

76. Gånger du haft minnesluckor: kanske 2-3-4
77. Gånger du varit hög: ?

78. Personer du saknar just nu: vet inte..
79. Gånger ditt hjärta brustit: någon gång.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: älsk
81. Träffade du senast: älsk

82. Sjöng du senast för: mig själv & alisha
83. Hade du senast en msn-konversation med: minns inte, använder knappt msn
84. Spelade du tvspel med senast: spelar inte tv-spel
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Älskling
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: ingen, kanske någon när jag blir arg

87. Förtjänar att dö: ?

88. Är söt: alisha
89. Vill du sova jämte inatt: älsk & alisha

 

VAD:
90. Gör dig glad: solsken, skratt & mina närmsta

91. Gör dig ledsen: oärliga personer, folk som går bakom ryggen, utnyttjning, manipulation & falskhet

92. Vill du helst göra nu: se på film & sova
93. Önskar du att du slapp göra: tvätta men det har jag redan gjort

94. Vill du ha nu: dricka

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: så långt har jag inte tänkt

96. Längtar du till: att flytta, resa, sommaren ..

97. Tycker du om dina betyg: helt okej var dom väl..
98. Ångrar du i ditt liv: inget. för utan att ha gjort det jag gjort, skulle jag nog inte stått där jag står idag. 
99. Är det bästa som hänt dig: när alisha kom till världen

100. Hur mycket är klockan: 00.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0