kvällen

var och handla, alisha skrek som en galning i affären efter något jag köpt som hon ville ha, hon kunde knappt vänta tills jag hade betalat. sen blev det hem städa, åt lite & sen åkte jag & sola. skönt :) men det lär behövas fler gånger innan man får tillbaks färgen! på väg hem ringer j, hon & s ville köra till malmö och träffa mig :) så vi satt och tog en cigg, snacka lite, åt glass innan jag gick hem.. väl hemma blev det bad med alisha, sen efter det en lång dusch. trodde alisha somnade sen, men när jag kom in i rummet var hon sov, så satt hon rätt upp i sängen. haha. utan att säga ett ljud.
så hon är fortfarande vaken, OMG! sov lilltjejen. hihi.
nu är hon på väg hit bort mot mig i sina blommiga överstora pyjamasbyxor & snart blir det attack mot datan haha.
kraaaaasch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0