little princess walking around

såg "the number 23" igår, har alltid velat se den men det har en viss person aldrig tillåtit då han inte velat se den, men jag fick sett den and i liked it. även en film där man får vara med och tänka mycket, hjärngympa.
rekommenderar denna mina vänner!! :)
har sovit gott inatt, och har inte gjort mycket än så länge idag, bara ätit frukost osv.
alisha promenerar runt här nu, så roligt att se (: little princess walking around!
& JUST JUST NU STÅR HON OCH KRAMAR MIG & "FIXAR" MITT HÅR ;) blir hur snyggt som helst kan jag lova!
ska ta ett ryck och få undan en massa skit , sen blir det en promenad, kanske gå & handla, vi får se vart det leder.

charlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0