"livet är inte alltid en dans på rosor"

vakna nog på fel sida idag, men vaknade det gjorde jag iallafall..
åkte & lämna in sista papperna till min ansökan.. sen hem till mormor&morfar.
hade en sjukt onödig diskussion med en person. sen kom sophie & hämta oss + jd så åkte vi in till entré & fika (okej, det var kul att träffa er tjejer), men sen skulle jag ta bussen & den kom inte förrens efter 10 min, stod och vänta tills det var 4 min kvar, sen gjorde alisha något i blöjan haha yummy, så var tvungen att gå in & byta på henne & då missa jag självklart bussen & nästa palla jag inte stå & vänta på. började promenera mot konserthuset för att ta en annan buss, & alisha höll på att ställa sig upp i vagnen hela tiden, & väl på bussen så skrek hon typ hela vägen hem för att hon ville ner & krypa & gå på golvet i bussen, men det är lite livsfarligt så det kunde hon inte göra & då blev hon GALEN! jobbigt, men livet är inte alltid en dans på rosor ;) haha.
väl hemma var jag trött, alisha var iväg med sin farmor lite sen, så fick städat, duschat, ätit falafel & vilat mig lite, så vändes min dag nog till rätt sida..
sen kom den lilla hypertjejen tillbaka så blev det full rulle, bada henne & busat & lekt har vi gjort, & nu sover hon som en stock :)
vad ska jag göra nu då? nej mina vänner inte mycket på gång, snart blir det väl sängen för min del oxå.. ska upp relativt tidigt imorgon & iväg till frisören ju!
charlek.

Kommentarer
Postat av: John

Du måste slänga upp en bild så man får se hur det gick hos frisören. Hoppas inte att du blev ultrablond.. :D

2010-05-07 @ 12:43:27
Postat av: Linda

måste du ha det teckensnittet? svårt att läsa :(:(

2010-05-07 @ 14:43:01
Postat av: louise

john: kan tyvärr inte lägga ut några bilder, har inte någon mobil/kamera som jag kan ta bild med just nu. tråkigt men sant :( bild får komma när jag lyckats tatta en kamera från någon hihi (:

linda: bytar teckensnitt direkt :)

2010-05-07 @ 18:20:38
URL: http://ilovemyalisha.blogg.se/
Postat av: Linda

tack så mycket :D

2010-05-08 @ 00:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0