loppelåddan snart va de ja

en dag på lekplatsen med alisha, karim & linda blev det idag.
mysigt & roligt för alisha & karim framförallt.
imorgon eller idag eller vad man ska säga, så fyller min syster år, hela 23 jordsnurr snackar vi om.
grattis älsklingsälskling :) & imorgon tillbringar vi ju då förmiddagen hos mormor&morfar - käka med dem, inkl. syster då ofcourse & sen ska jag iväg och fixa massa viktiga saker. woho. NOOOOT!!
när någonting fixat sig, så ska de alltid vara något annat som klyddar. känner ni igen det?
men ja. livet ger en en massa prövningar & det gäller att inte ge upp.
DEEP SHIT?!! snackar om några fjuttiga papper men det låter som att jorden ska gå under..
jag ska alldeles strax hoppa i loppelåddan.
och varför heter det loppelåddan för?
det är väl ingen låda med loppar?
& ingen vill väl ha loppor i sängen?
men jag gillar ändå ordet loppelådda även om dess betydelse är jättekonstig.


detta är en äcklig lopp-jävel. fan vad dom är äckliga.
rather die than have it in my bed!
behöver sömn. sömn som fan.
charlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0