miss fatty

idag vaknade jag översent, satt o kolla på filmen "world trade center" .. fyra år sen jag såg den på bio.
grät som fan. helt sjukt. såna filmer borde göras vad det gäller andra händelser runt om i världen, så man verkligen kan förstå vad det innebär att vara med om något sånt.
iallafall fick pratat lite m. min handläggare, så fick åka iväg in till banken och skriva ut ett papper.. så imorgon blir det in dit & lämna in ytterligare papper..
& innan på bussen så satt vi bredvid en kille & alisha slog honom. sjukt pinsamt. men ändå sjukt roligt.
tur att han också tyckte det var roligt iallafall ;D
nu sitter jag och lyssnar på en "gammal goding" hahaha.
får sån sommarkänsla av den låten. får inte ni? (:
läääängtar till övervarma dagar på stranden & att åka till spanien ofc!! (:
har precis ätit lite.. ska ut med alisha & leka snart & köra i hennes prinsessbil!
ha det bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0