snakes!

chenna bloggen det är jag lollo. hahaha.
har haft en skön dag hemma hos davina, förutom att jag haft sprängandes huvudvärk exakt hela dagen.
ätit pizza & mest chillat..
även ätit bajs enligt davina.
mmmmm. muuumms det gillar vi!
chokladpudding med andra ord.
såg nyss ett spöke. och ska alldeles strax sova.
imorgon blir det upp & lämna in ansökan+till skatteverket & ändra adress!
snart nya tag, känns underbart & efterlängtat!
igår satt jag faktiskt här inne på blogg.se & tänkte skriva. men hade typ ingen motivation & det stod bara helt still i huvet på mig. så kan det också va vissa dagar.
egentligen skulle jag ha suttit i danmark vid detta laget, men eftersom jag har massa grejs att fixa så kunde jag tyvärr inte åka med.
så det får helt enkelt bli till en annan gång när allt rullar på som det ska!
en sak till..
dom som läser min blogg måste vara riktiga snakes som vill snoka i mitt liv.
för ingen vågar kommentera någonsin..
hahahahaha
hejdå & godnatt. ingen charlek idag. nej. tyvärr. kanske en annan dag! haj!

Kommentarer
Postat av: Jacobtanja

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-27 @ 17:23:42
URL: http://jacobtanja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0