snörvel

marängsviss
(lyckades få en bild på den också, visst ser den riktigt inbjudande ut?)
duschen
tråkig tv
alisha
inget
så har min kväll sett ut. jätteintressant, jättekul, jättespännande. NOT!
just nu sitter jag och blir söndermobbad för att jag bloggar. WIIIIIE.. NOT!
har även blivit sjuk under kvällen & alisha med. ont i halsen & förkyld, lite hosta på det. åhh?
pallar inte vara sjuk. mitt immunförsvar verkar vara väldigt dåligt, ska alltid bli smittad av allt & alla & dra till mig alla virus. virusmagnet? that's mah name!

min största önskan just nu är bara att jag inte ska tappa smaksinnet, då är det kört.
liksom, det enda man kan sysselsätta sig med när man är sjuk är typ att äta & det är så sjukt frustrerande att vara sugen på något & inte känna smaken av det !
so please !!!!!!

nu blir det att plåga min hals med en cigg (fråga mig inte varför jag gör det?), borsta tänderna & nanna kudden. aaaaaaaaaaaaw nanna kuddisen!
godnatt.
c h a r l e k

Kommentarer
Postat av: Eve

så sant så! :)

2010-05-14 @ 10:17:58
URL: http://eeveeliinaas.blogg.se/
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Sv: Tack då vet jag :)

2010-05-14 @ 21:20:12
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0