some crap

asså kolla listorna på vems bloggar som är typ mest besökta osv.
en del av dem innehåller ju bara fett med crap.
idag har jag varit inne på skatteverket, men där var fucking 80 pers före mig i kön?
hade avlidit om jag stannat där. no thank's - det får bli en annan dag.
sen blev det vidare till burlövs kommun & lämna in ansökan.
har även varit hos m&m lite (: käkat lunch & så.
.. nu sitter jag här rastlös som TUSAN, alisha sover & vill egentligen iväg & handla lite men tycker synd att släpa med henne ut nu när hon sover i sin ro.
ikväll känner jag att det blir SOLARIE! ja tack ja tack!
ett tag sen var jag ju hur brun som helst, eller ja.. hade färg iallafall.. sen blev man ju lazy eller nåt & här sitter man vit som snö. blä :(
ska bli skönt.
ska även få gjort lite annat som att städa. har inte varit flitig på den fronten de senaste dagarna så dags att ta ett RYCK!
byebyebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0